24 / 03 / 2021
- Aktualności
- Konkursy

Raport przedstawia sposób postrzegania produktów marki ISOVER przez konsumentów. Doceniają oni przede wszystkim dostępność oferty, która jest obecna w składach budowlanych w całej Polsce. Drugą najczęściej wskazywaną zaletą jest konsekwencja w dbałości o najwyższą jakość. Wielu badanych deklarowało w swoich wypowiedziach, że poleca innym produkty ISOVER. Ponadto aktywni klienci cenią markę za rozpoznawalność i to, jakim zaufaniem jest obdarzona przez fachowców i branżę budowlaną.
Już od dziesięciu lat organizatorzy badają opinie konsumentów na temat jakości produktów i usług, wyłaniając w ten sposób ranking liderów na polskim rynku. W trakcie badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych i CAWI pod uwagę są brane powody wyboru konkretnych rozwiązań, najpopularniejsze skojarzenia, znajomość marki i lojalność wobec niej. Tegoroczny raport powstał na próbie badawczej 15 tys. osób zamieszkałych w największych miastach Polski.

Już od dziesięciu lat organizatorzy badają opinie konsumentów na temat jakości produktów i usług, wyłaniając w ten sposób ranking liderów na polskim rynku. W trakcie badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych i CAWI pod uwagę są brane powody wyboru konkretnych rozwiązań, najpopularniejsze skojarzenia, znajomość marki i lojalność wobec niej. Tegoroczny raport powstał na próbie badawczej 15 tys. osób zamieszkałych w największych miastach Polski.
Tagi: