wydarzenia

Ruszyła jubileuszowa kampania ISOVER

Jubileuszowa kampania ISOVER 30 lat

 

Pod hasłem "30 lat to dopiero początek" ruszyła kampania ISOVER związana z okrągłym jubileuszem obecności marki na polskim rynku. Pierwszą, czerwcową odsłonę otwiera wizerunkowy spot video pt. “Ciepło, cicho, bezpiecznie”, wkrótce także publikacje poświęcone ISOVER m. in. w magazynach Forbes oraz Builder.

- Za sprawą najnowszej kampanii chcemy nie tylko przypomnieć ważne w naszej historii kamienie milowe, ale przede wszystkim pokazać, jak dużą rolę pełnią materiały izolacyjne ISOVER w naszym życiu codziennym. Bo ISOVER to więcej niż izolacja - to inwestycja w komfort, bezpieczeństwo i zdrowie. Chcemy podnosić komfort życia, nasze produkty do izolacji działają przez cały rok – zimą dając nam ciepło a latem utrzymując przyjemny chłód.

Rozpoczyna się lato i czas upałów, pamiętajmy, że klimatyzowane pomieszczenia bez odpowiedniej izolacji nie utrzymają obniżonej temperatury długo. Nasze rozwiązania wytwarzane z poszanowaniem ochrony środowiska poprzez odpowiedzialne, zrównoważone budownictwo dostarczają klientom najwyższą jakość izolacji i tworzą komfortowe warunki do życia i pracy.

Dbałość o potrzeby odbiorców to nasz punkt wyjścia do dalszego rozwoju, dlatego mówimy: 30 lat to dopiero początek! – mówi Zuzanna Schön, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu w Saint-Gobain.

ISOVER 30 lat - kampania - film Ciepło cicho bezpiecznie

Szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa będzie oparta na dwóch 30-sekundowych spotach, które będą widoczne na głównych stronach portali ogólnotematycznych (m.in. interia.pl, wp.pl, onet.pl), w serwisach ekonomicznych, gospodarczych, branżowych i sportowych oraz w kanałach social media i na YouTube.

Rozpoczynamy filmem pt. “Ciepło, cicho, bezpiecznie”, który łączy w sobie obrazy ilustrujące wartości marki ISOVER jak m.in.: rodzina, ciepło, bezpieczeństwo, z ujęciami pracowników firmy w przestrzeni gliwickiej fabryki.

Zobacz film: Ciepło, cicho, bezpiecznie

- ISOVER to przede wszystkim ludzie, dlatego po raz kolejny do udziału w naszej kampanii wizerunkowej zaprosiliśmy naszych pracowników. Oni doskonale znają nasze produkty i są naturalnymi ambasadorami marki - zauważa Anna Kozera, Koordynator Marki ISOVER w Saint-Gobain.

W ramach kampanii zaplanowano również wywiady w magazynach opiniotwórczych jak Forbes, Newsweek i Wprost oraz w mediach branżowych m.in. Builder, Murator, Budujemy Dom.

Kampania ISOVER 30 lat - media

Dla Wykonawców wkrótce ogłosimy atrakcyjny konkurs. Już niebawem przekażemy więcej informacji. Bądźcie w kontakcie z naszymi siłami sprzedaży i śledźcie nas w kanałach Social Media.